En bra helg.

Fredagen började bra, slutade jobbet hade sålt för över 11 tusen så de va ganska fett. Drog till Tc och hooka Carina som drog på bolaget. 3 liter Aussie! Kan tänka mig vad dom i kassan kollade på henne haha =).
Sen skruvades vinet upp, Lina kom också och det blev mkt dagens drucken, sen gled vi vidare till Traffic.

Vi tog Linas trafficoskuld! untz untz.. Det gick ju bra faktiskt!
Lokalen va ganska fet faktiskt, gillade sofforna och musiken va grym som vanligt... Lite förmkt dagens kanske..
Hade köpt en cider o druckit cider men sen kolla jag på burken då va de en öl :/ fattar inte mixen där...

Lördagen va en lördag som spenderades med Lillgrisen på soffan med nudlar o mackor för att kurrera bakfyllan haha.
Tror vissa andra också tog d lugnt igår med tanke på fredagen ;) lr va säger du Lina?

Men söndag..? visst jag vakna för drygt en timme sen och ligger fort kvar i min gigantiska säng med shiva, hade inte tackat nej till ett mindre hårigt och mer mänskligt sällskap för en gång skull...
Kanske dags att fixa lite frukost.. Hade även där varit trevligt med sällskap.. trött på ensamheten nu för fan!

btw så kan ni stanna där ni är.


Kommentarer
Postat av: ljzm

Fredagen var ruskigt FET! Tack som fan :D

2009-04-05 @ 20:03:46
Postat av: Nickis

haha va bra, nu vet du vad jag pysslar med när jag röjjer ;) hahaha

2009-04-05 @ 20:45:47
URL: http://hagalundsgatan.blogg.se/
Postat av: K-rinah

alltså...måste skärpa mig, kan inte bli så där skev,inte nyttigt =P...men lättare sagt än gjort, All huset på lördag yo!! :D

2009-04-07 @ 09:55:35
URL: http://www.mollusc.se
Postat av: Nickis

hahaha vi va nog i ganska fin form allihopa haha

2009-04-07 @ 14:15:33
URL: http://hagalundsgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0