Längesen.

Japp det va längesen jag skrev något men har inte haft tid eller lust. Ibland så kan man inte forma tankarna till ord och allt blir bara en jävla soppa.

När ska man få sova en hel natt utan att vakna eller ha svårt att somna?
När ska man få veta vart man har folk?
När ska man få va säker på att det kommer att lösa sig?
När ska man få veta att det kommer att bli bra?
men vad är bra och vad är dåligt?

promoe va iaf fet på allhuset så de va fett så den helgen va iaf bra, den här helgen va bra ett tag iaf.
Fredagen började med jobb, jag som skulle varit ledig hem för att göra sig ordning o sen fick jag någon ångest grej så jag kunde inte komma från soffan.. värt..

ska städa o bädda rent i sängen nu, ut med det gamla o välkomna det nya eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0