Lycka.

Jag är en sån som tycker att tidningarna oftast svartmålar "kamphundar". Står alltid kamphund även att det kanske inte ens va det. Men den här kvällen blev mkt bättre (visst tråkigt att det som hände hände men att en annan hund nämndes för en gångs skull) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4971030.ab

Idag har varit en fet dag, jobbade tsm me bex så dagen gick jätte fort. Sen kom ungdomsgården och hälsade på oss och lättade upp stämningen lite.

efter de så va det hem och laga tacos med Emelie och efter middagen gick vi vilse på kyrkogården, ja vi gick på kyrkogården och ja det va lite obekvämt att gå vilse där.. men det är ett soft ställe att promenera på, helt tvärdött och tyst som i graven ;)

Nu ska jag nog kolla på ett avsnitt OTH sen sova, är ju ledig på förmiddagen men för de kan man ju faktiskt försöka somna i tid, önska mig lycka till =)'

Jag har gjort bra saker idag, jag har bjudit Paou och Bex på glass, det va väldigt snällt av mig så 10 snällhetspoäng till mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0