Sjukling.

Somnade hyffsat tidigt igår så jag skulle va pigg när jag vaknade idag för det är ju faktiskt nice att vakna utvilad ibland... Men som vanligt så går det inte som jag vill utan jag mår som en överkörd grävling med en riktig jävla förkylning.. typ något sånt. Jag lät som en pojke som va i värsta delen av målbrottet. Men rösten släppte efter en kopp te, men är fortfarande lika snorig som ett dagisbarn.. Hoppas jag blir bättre tills i morgon =/

Kom och ta hand om mig!

Sen kom pappa för drygt 20 - 30 min sen med 4 proppfulla kassar med mat! Shit va mkt mat haha har aldrig handlat så mkt på en o samma gång till den här lägenheten o jag har bott här i snart ett år. Fick liksom pressa igen frysfacket och ja det är fullt i kylen o skåpet... men det är nice =)
jag behöver inte gå hungrig på länge iaf hahaha.
TACK PAPPA!

Ska äta min pizza nu sen ska jag gå på långpromenad me shiva, eller så lång blir den nog inte. Men en promenad blir det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0