Sushidag!

Har varit så otroligt duktig idag!

Lämnade Shiva till Dennis så hon skulle slippa vara ensam, men innan de ställde jag klockan så jag kunde ringa och väcka Bex så hon inte skulle försova sig då jag vet att hon va ute igår och svängde sina lurviga till något liknande som Magnus uggla - Efterfest, Kung i baren och liknande. Du behöver inte skämmas!

Sen drog jag till jobbet, då efter att lämnat hunden o varit en riktig kompis, (10 kompispoäng till mig)
Så när jag stod i rulltrappan på väg till jobbet insåg jag att jag som vanligt glömt att äta, nu va klockan nästan tre.. Då ringde jag Bex och kom med den underbara idén att vi kunde ju köpa Sushi! Som vanligt så traskade vi ner till de där goda stället längst ner på nybrogatan och köpte vår sushi, vi borde få rabatt där snart tycker jag!!
Sen kom Dennis, lämnade av Shiva sen körde mamma o Lasse oss till Solna, riktigt grymt att komma hem på nolltid.
Gick ner i tvättstugan för att se om de fanns någon tid innan Söndag och ja det fanns ju det. DIRR så de va upp och lämna hunden o ner i tvättstugan..
nu har jag tvättat klart och ätit en fet middag, mackisar m köttisar o sallad, riktigt fett =)

Nu ska jag andas o sen ut me Älsklingen på en promenad sen ska vi krypa ner i sängen o skeda ;)
En låt tillägnad Bex:

http://www.youtube.com/watch?v=TqnpQ5EOKPM

Kommentarer
Postat av: En stalker vid namn L

UPPDATERA OFTARE DIN KORV!!!!!

2009-05-07 @ 15:40:18
Postat av: Anonym

hur mår humlan??

2009-05-07 @ 21:04:40
URL: http://bilengarbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0