Bästa platsen på jorden.

Japp då va man hemma igen efter nästan två veckor på festivaler.

Först drog vi ner till Roskilde den 30, de va huuuur fett som helst. Det är en vecka om året jag mår som allra bäst och det är fan under Roskilde.. finns det ngn mer plats på jorden där man kan må så kanske iaf 20 veckor om året så säg till!

Men efter man kom hem så började panikångesten över att va hemma sprida sig så de va bara att leta efter något annat ställe att dra till, hultsfred!
Japp, dit skulle jag. Syrran tvekade sen fick jag med Rickard och jag hittade biljetter för 500 kr st, en trejdedel av priset, hur fett som helst! så efter mkt om och men så drog vi. Kom ner så vi hann se de sista två låtarna me Kings of leon.
En tequila fylla som inte spårade ur, jag känner mig väldigt stolt!
Kom hem runt halv fem i morse, vi drog efter The sounds konserten som va väldigt väldigt bra.

Men nu vill jag bara iväg igen! Till ett fantasiland skulle vara hur fett som helst.. men men det är väl dags att nypa sig själv o komma tillbaka till verkligheten..

Jag vet vad jag flyr ifrån men inte vad jag söker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0