Jag lever.

Jag vill aldrig bli tjejig så att jag byter kläder lika ofta som beyonce
och har one night stands!
Jag super, slåss och skriker istället!

I fredags drack jag drinkar som det va drag i med Lina sen kom resten men efter att resten kom har jag inte så mkt minnne kvar... FÖRLÅT!
men det va ju drag i drinkarna så vi skyller på lina!

Ja på fredag så fyller man 20 då... shit, tiden går fort...
Och det är dags att panta flaskor så jag har råd med min roskilde biljett jag tänkte inskaffa innom en snar framtid! för det kommer bli fett. vi ska bara lyssna på låten en gång till och dricka drinkar med drag i !
camp vem fukking vare kommer i år igen =)

Jag önskar mig :
Ge mig!


Och en röjjig kväll, så boka inte upp ngt annat än fylla med nickis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0