=)

Har spenderar största delen av dagen, eller hela dagen vid datorn.
Men småsaker gör liksom att man får ett lite extrastort leende på läpparna som idag sa Carina

" jag e pepp på spritzer kväll with my spritzer sister"

Såna saker gör liksom att jag blir lite gladare.
Sen skrev Yo so fucking fine (jossan)

 "haha så nyss en alkis som drack aussie i solen. vi borde också!!"


Jag vill ha riktig värme, klagar inte på den som är nu men tänk dig riktigt varmt, sol och en iskall DAGENS!
Då är liksom livet på topp... =)




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Drick inte för mycket

2009-04-05 @ 09:30:45
Postat av: Nickis

Skulle jag aldrig göra

2009-04-05 @ 15:23:41
URL: http://hagalundsgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0