Uppdatering på söndagen

Söndagen blev bättre =)
Syster kom över och vi tog en liten promenad tills Bakerson kom, sen lagade vi mat.. Det blev faktiskt fett gott! =)
Så vi åt o kolla på Wipeout, de e fan fett haha förnedring o underhållning i ett (=
Baker drog hem och vi drog o tvättade bilen, som tack för att jag följde med slängde syrran in mig i ett solarium (undra om hon tycker att jag är en blekfis?) hmm..

Sen så har jag fått lite bilder från fredagen och de förklarar ju en del... typ varför jag losta min cider o varför jag inte kommer ihåg att vissa bilder tagits etc... fylla fylla fylla. säger bara 3 tomma Aussie på matbordet o 3 tjejer som kröka...tror inte jag behöver förklara så mycket mer...

Vi röjjde på Traffic!



Tjejerna Guldar på plattan =)


Nu ska jag duscha för jag luktar som ett bränt barn efter solariet och sen ska jag trycka i mig några mackor för att få jeansen att sitta tightare (nej inte baggyjeansen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0