Dagen som började så bra.

Ja, dagen började ju bra.. Eller typ iaf, mina grannar började flytta typ sex i morse vilket jag ser som en jävla idioti, tänk på oss under som sover!! eller försökte sova.
Men en promenad me hunden i solen innan jobbet gjorde dagen mycket bättre så dagen började ändå bra.
sen på jobbet gick det bra, fick gratis lunch och dagen gick faktiskt förvånansvärt fort.
Hem efter jobbet ut på en promenad me shiva, det är nice att det är ljust efter sex nu förtiden =) så det tackar jag för.
mat mat mat efter promenaden va jag ju hungrig så mat blev det också..

Badet, det sköna badet jag skulle ta innan csi förstörde hela kvällen... ska tömma ur badvattnet o tvätta håret o allt sånt man ska göra, då börjar det bli väldigt blött i hela badrummet, trodde det va röret som hade fuckat sig som vanligt men nej, den här gången va det stopp... stopp i golvbrunnen. så i med proppen o upp ur badet o försöka komma på hur fan man fixar ett stopp i avloppet utan kemikalier, hmmm nej kokandevatten funkade fan inte.. så nu sitter jag o väntar på mamms som kommer med kemikalier o gummihandskar i högsta hugg =). Min mamma är väldigt bra.

Jag vill bada o hatar alla som badar lr duschar just nu.  Det här va ett jävligt ovärt bad.. =/
Men läääär ju höra av mig och berätta om jag fick mitt bad lr inte. För sova utan att duscha eller bada funkar inte =(
Plust att de luktar död apa i mitt badrum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0