Jag blir bara argare o argare.

Dagen började väl bra... jo det gjorde den. Bestämde mig att tjocka mig med Donken, men när jag skulle äta maten så börjar det strömma in folk, det hade varit tvärdött i över en timme innan... Tror fan kunderna kan lukta sig till maten.
Så en dag med mkt att göra o massa kunder började, visst det är roligare när det händer något men idag va barnen ovanligt skrikiga. Dom va som jag sa till Lina "Djävulens avkommor" haha.

Ska sätta upp skyltar "Sjukligt allergisk mot barn, var vänlig och lämna barnen utanför" och sen en sån där skylt man har för att visa att det är hundförbud fast med ett barn på istället... Låter väl som en fruktansvärt bra idé?

Sen självklart när man är helt slut och bara vill hem så måste man jobba över i en halvtimme, suck... men vad gör man inte för att få cash i kassan? =)

Sen hem hem hem hem och hinner med tåget som jag ville pga att de va försenat, enda gången man är glad över förseningar...
Promenad me Shiva i spöregn, hon som verkligen avskyr regn... Sprang in under varje grej där det inte regna och vägrade att gå. Skulle liksom inte förvåna mig om hon försökte krypa in under en bil. Nu ligger hon och skakar på soffan med filten runt sig och tycker synd om sig själv. Stackars liten =(

Middag..hmm ja jo jag tänkte köpa något gott för mina 50 kr jag visste att jag hade på kontot... men nej, när jag kollar så har jag 20 kr för dom har dragit en jävla avgift på 30 spänn (shit jag är grym på matte) så det blev makaroner me ketchup, ingen trerättersmiddag här inte!!

Sen som grädde på moset satt jag och kolla lite nyheter på internet... då hittade jag den här artikeln och blev så sjukt arg och förvånad över vilka jävla idioter det finns. Somliga borde fan avrättas..
Kolla artikeln:
http://www.kvp.se/nyheter/1.1518390/skot-ihjal-hund-under-kravallerna-domd-till-fangelse
Mjo idioter finns det gott om men vissa tar fan priset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0