No One Sleeps When Im Awake

Söndag, söndagen är den här helgen en väldigt bra söndag. Hade en underbar 20 års dag i fredags som firades med många av mina favoriter men tyvärr inte alla men man kan inte få allt har mamma lärt mig...
Men hon gav mig skorna som jag önskade mig och en sminkkurs, hon måste ha ngt emot hur jag sminkar mig eller inte sminkar mig tror jag mer.. sen fick jag även lite grejer som hon virkat, dom va fina =)
Av pappa så fick jag en Haglöfsjacka som är riktigt nice och en adidas tröja som är sjukt snygg.

Syrran bjöd på middag på Fridays där dom även kom med balonger o glass och personalen, steffi, bex, emelie och paulina sjöng ja må hon leva för mig... det va mycket vackert kan jag lova!

Sen fick jag en brödrost och en toastgrej så nu behöver jag bara en frys sen kan jag ha bröd längre än några dagar! =)
Fick även fin fina örhängen av Emelie.
En 7.0 av Baker





Så fredagen såg ut så här att först blev jag väckt halv sju i bro av nästan hela familjen strandli där jag fick presenter o skön sång sen somna jag om men vaknade kvart i elva av att mamma ringde och ville ha med mig in till stan så på med kläderna o in till stan och möta upp Emelie som fick äran att följa med o handla skor o träffa min mamma och äta sushi på st görans och sen drog vi till solna och bara nä men vi har gott om tid, vi ska ju inte va i stan fören halv åtta och då va klockan halv sex... Men stress blev det, cidern o ena handen och systemetkassen i andra och Emelie glömde busskortet haha!
Middagen va jätte trevlig och smakade smaskens men man blev ju proppmätt, all jävla grädde... att man inte lär sig av sina misstag!
Mötte upp Frasse och Pata som för en gångs skull lämnat Bro och kommit till stan, upp till mammas lägenhet för att föra och sen vidare till Båten, längesen ! men det va nice där... eller jag smet in tillsammans med Jimmy för polisen sa att de va fullt, men de krävs mer än några poliser för att hindra mig från att röjja ! =)

Lördagen va en lugn dag med pizza och cola! Smaskens!

Syster skulle kommit o tvättat med mig men nu får man tvätta ensam =( dumma steffi!
men det är lite spännande, vi har fått en ny torktumlare! Det ska bli kul att testa den hihi!
Städa o diska står också på menyn, härliga söndag...
Men hoppas ni som har ett liv är ute i solen och har det skönt men berätta de inte för mig!

Kommentarer
Postat av: e

du skrev inte om hur starka vi var och hur vi svettades som män efter du, inte JAG gjort premiär på bolaget. inte att dom gratta dig heller, du kanske skämt tönt ;) haha

2009-05-24 @ 19:48:43
Postat av: N

Nej jag glömde inte utan jag har fort ont i armarna från att vi släpa hem skiten så de kommer senare ;)

2009-05-24 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0